Opis:
Zakres obowiązków:
- prowadzenie sekretariatu;
- realizacja zadań, m. in.: prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń, prowadzenie rejestru i załatwianie spraw w zakresie udzielania pełnomocnictw procesowych do reprezentowania Ośrodka, prowadzenie rejestru i załatwianie spraw w zakresie upoważnień udzielanych przez Dyrektora Ośrodka pracownikom Ośrodka Doradztwa, prowadzenie bieżących spraw na zlecenie Dyrektora Ośrodka;
- przestrzeganie przepisów Instrukcji kancelaryjnej, w tym wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie EZD, w systemie ePUAP;
- prowadzenie centralnej ewidencji oraz zbioru umów w sprawie projektów i programów realizowanych przez Ośrodek Doradztwa;
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli zewnętrznej;
- prowadzenie i obsługa punktu kancelaryjnego (pełnienie zastępstwa).
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- bardzo dobra organizacja pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Komplet dokumentów prosimy przesłać do dnia 19/01/2024 na adres e-mail: kadry@oodr.pl
Pliki do pobrania:
Obowiązek informacyjny Kwestionariusz pracownika Zgoda - dane osobowe
Dodano: 9 stycznia, 2024 przez Jolanta Kopij
wybrano kandydata