Termin: 19/01/2024
Opis:

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie sekretariatu;
  • realizacja zadań, m. in.: prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń, prowadzenie rejestru i załatwianie spraw w zakresie udzielania pełnomocnictw procesowych do reprezentowania Ośrodka, prowadzenie rejestru i załatwianie spraw w zakresie upoważnień udzielanych przez Dyrektora Ośrodka pracownikom Ośrodka Doradztwa, prowadzenie bieżących spraw na zlecenie Dyrektora Ośrodka;
  • przestrzeganie przepisów Instrukcji kancelaryjnej, w tym wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie EZD, w systemie ePUAP;
  • prowadzenie centralnej ewidencji oraz zbioru umów w sprawie projektów i programów realizowanych przez Ośrodek Doradztwa;
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli zewnętrznej;
  • prowadzenie i obsługa punktu kancelaryjnego (pełnienie zastępstwa).

Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  • bardzo dobra organizacja pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. CV;
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy;
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Komplet dokumentów prosimy przesłać do dnia 19/01/2024 na adres e-mail: kadry@oodr.pl


Pliki do pobrania:
Obowiązek informacyjny Kwestionariusz pracownika Zgoda - dane osobowe
Dodano: 9 stycznia, 2024 przez Jolanta Kopij
wybrano kandydata

Rejestr zmian

  • Zmodyfikował: Jolanta Kopij dnia 2024.01.30 10:33:11
  • Opublikował: Jolanta Kopij dnia 2024.01.09 12:14:17
  • Autor informacji: Jolanta Kopij