Opis:

Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Specjalista

Stanowisko do Spraw Bezpieczeństwa Informacji, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych

Stanowisko pracy: Specjalista

miejsce pracy: Łosiów, ul. Główna 1

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 etat/1 osoba  w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Oferujemy:

  • możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Zakres obowiązków:

z zakresu ochrony danych osobowych:

  • identyfikacja, analiza i ocena procesów przetwarzania danych osobowych, pod kątem ryzyka naruszenia praw i wolności osób fizycznych,
  • podejmowanie działań zwiększających świadomość w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych,
  • weryfikowanie zgodności stanu rzeczywistego z przyjętą polityką RODO,
  • współtworzenie i aktualizacja wewnętrznych regulacji z zakresu ochrony danych,
  • udzielanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych w imieniu Administratora Danych Osobowych,
  • nadzór nad procesem powierzenia danych osobowych podmiotom zewnętrznym,
  • nadzór nad procesem oceny skutków dla ochrony danych,
  • prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony danych osobowych,
  • nadzór nad procesem obsługi naruszeń ochrony danych,
  • prowadzenie niezbędnych rejestrów,

z zakresu zarządzania kryzysowego i spraw obronnych:

  • planowanie, realizacja oraz koordynacja działań w zakresie zarządzania kryzysowego i spraw obronnych na potrzeby Ośrodka Doradztwa,
  • przeprowadzanie szkoleń kadry pracowniczej z zakresu zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,
  • współpraca z pozostałymi podmiotami terytorialnymi zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,
  • tworzenie warunków do wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa,
  • opracowanie i aktualizowanie dokumentów planowania operacyjnego oraz programowania obronnego,
  • opracowanie dokumentacji i przygotowanie elementów systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym,
  • planowanie i realizowanie procesu szkolenia obronnego;
  • współudział w realizacji zadań dotyczących współpracy cywilno-wojskowej,
  • współuczestniczenie w realizacji zadań zarządzania kryzysowego.

Wymagania konieczne:

  • udokumentowane wykształcenie wyższe,
  • posiadanie wiedzy z zakresu krajowych i europejskich przepisów o ochronie danych osobowych,
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony narodowej,
  • udokumentowany co najmniej roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie realizacji zadań związanych z ochroną danych osobowych, zarządzaniem kryzysowym i sprawami obronnymi,
  • znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagania pożądane:

  • dokładność, odpowiedzialność, pracowitość,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV
  2. list motywacyjny podpisany przez kandydata,
  3. kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata,
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych podpisana przez kandydata,
  5. kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki formalne, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji. Zawiadomienia  kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru mogą być  dokonywane z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznej.

Dokumenty należy składać w terminie do 16 kwietnia 2025 r.  (liczy się data wpływu do OODR).

Listownie
pod adresem:
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Główna 1, 49-330 Łosiów
z dopiskiem: OODR/DB/08/2025

Osobiście:
w sekretariacie OODR
ul. Główna 1, 49-330 Łosiów
(sekretariat czynny w godz.: 7.00- 15.00)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru:  OODR/DB/08/2025

Pocztą elektroniczną:
kadry@oodr.pl
z dopiskiem OODR/DB/08/2025

Oferty  niekompletne, niepodpisane  lub  otrzymane  po  terminie  nie  będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne  przekazane  przez kandydatów  do pracy do OODR w procesie naboru, będą niszczone po upływie  3  miesięcy  od  dnia  zatrudnienia  wybranego kandydata lub niezwłocznie po  zamknięciu naboru  bez  wyboru kandydata. OODR  zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Komplet dokumentów prosimy przesłać do dnia 16/04/2025 na adres e-mail: kadry@oodr.pl


Pliki do pobrania:
Obowiązek informacyjny Kwestionariusz pracownika Zgoda - dane osobowe Zasady naboru pracowników
Dodano: 28 marca, 2025 przez Jolanta Kopij
Opis:

Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Kierownik

Dziale Kadr i Organizacji Pracy

Stanowisko pracy: Kierownik
miejsce pracy: Łosiów, ul. Główna 1

Liczba poszukiwanych kandydatów / wymiar etatu: 1 etat /1 osoba  w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Oferujemy:

 możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad prowadzeniem zbioru dokumentów, dotyczących podstaw prawnych działania Ośrodka Doradztwa, w tym Statutu i Regulaminu organizacyjnego oraz zapewnieniem upowszechnienia treści tych dokumentów wśród pracowników Ośrodka Doradztwa, w tym udostępnieniem ich w systemie informatycznym;
  • prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem właściwej oraz zgodnej z przepisami
    i Regulaminem organizacji pracy działalności Ośrodka Doradztwa, w tym:
  1. przygotowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Ośrodka Doradztwa oraz projektów jego zmian uzasadnionych zmianą obowiązujących przepisów oraz potrzebami organizacyjnymi Ośrodka Doradztwa;
  2. zapewnienie przestrzegania zgodności zakresów czynności pracowników Ośrodka Doradztwa
    z Regulaminem;
  3. nadzór nad prowadzeniem rejestru zarządzeń, decyzji i wytycznych Ministra Rolnictwa
    i Rozwoju Wsi w sprawach dotyczących działalności ośrodka oraz zapewnienie ich przekazywania do realizacji wszystkim merytorycznie właściwym komórkom organizacyjnym;
  4. koordynowanie działań komórek organizacyjnych w zakresie organizacji, w tym w zakresie przestrzegania Regulaminu;
  • nadzór nad realizacją zadań związanych z kierowaniem i zarządzaniem Ośrodkiem przez Dyrektora Ośrodka, w tym:
  1. prowadzeniem centralnego rejestru zarządzeń Dyrektora Ośrodka oraz zapewnieniem właściwego wewnętrznego obiegu zarządzeń w Ośrodku Doradztwa;
  2. przygotowywaniem i protokołowaniem narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora Ośrodka, w tym informowaniem pracowników oraz uczestników zewnętrznych o terminach narad i spotkań, prowadzeniem zbioru protokołów i innych dokumentów w powyższym zakresie;
  3. prowadzeniem rejestru i załatwianiem spraw w zakresie udzielania przez Dyrektora Ośrodka pełnomocnictw procesowych do reprezentowania ośrodka;
  4. prowadzeniem rejestru i załatwianiem spraw w zakresie upoważnień udzielanych przez Dyrektora Ośrodka pracownikom Ośrodka Doradztwa;
  5. prowadzenie bieżących spraw na zlecenie Dyrektora Ośrodka;
  • nadzór nad zapewnieniem obsługi organizacyjno – technicznej Rady Społecznej Doradztwa Rolniczego, w tym:
  1. przygotowywaniem i organizowaniem posiedzeń Rady oraz ich protokołowaniem;
  2. przygotowywaniem materiałów na posiedzenia Rady w zakresie jej kompetencji oraz koordynowanie działań pozostałych komórek organizacyjnych w powyższym zakresie;
  3. prowadzeniem rejestru uchwał Rady oraz przekazywaniem tych uchwał komórkom organizacyjnym, z których zadaniami wiąże się zakres przedmiotowy danej uchwały;
  4. prowadzeniem dokumentacji związanej z działalnością Rady;
  • nadzór nad prowadzeniem sekretariatu Dyrektora Ośrodka i zastępcy Dyrektora Ośrodka, w tym:
  1. obsługą kancelaryjno – biurowa spraw załatwianych przez Dyrektora Ośrodka i zastępcy Dyrektora Ośrodka;
  2. sporządzaniem, rejestracją i przechowywaniem dokumentów spraw o których mowa w lit. a),
  3. organizowaniem przyjmowania pracowników i interesantów przez Dyrektora Ośrodka
    i zastępcy Dyrektora Ośrodka;
  • nadzór nad zapewnieniem przestrzegania przepisów Instrukcji kancelaryjnej, w tym zapewnieniem właściwego systemu obiegu dokumentów w Ośrodku Doradztwa oraz organizowaniem szkoleń wewnętrznych w powyższym zakresie;
  • nadzór nad zapewnieniem przestrzegania przepisów o dostępie do informacji publicznej dotyczącej działalności Ośrodka Doradztwa;
  • realizacja zadań związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska pracy w Ośrodku;
  • nadzór nad prowadzeniem spraw pracowniczych pracowników Ośrodka Doradztwa, w tym;
  1. prowadzeniem akt osobowych pracowników oraz ewidencją pracowników, w tym opracowywaniem i przechowywaniem zakresów czynności;
  2. prowadzeniem spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, ustalaniem wynagrodzeń, udzielaniem urlopów, przyznawaniem innych świadczeń pracowniczych,
  3. zapewnieniem realizacji przepisów w sprawie wynagrodzeń pracowników;
  4. zapewnieniem właściwej realizacji przepisów dotyczących Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  5. zapewnieniem realizacji przepisów dotyczących doskonalenia zawodowego pracowników;
  6. prowadzeniem ewidencji czasu pracy uwzględniającej urlopy, zwolnienia lekarskie, pracę
    w godzinach nadliczbowych oraz nadzór nad dyscypliną pracy;
  7. prowadzeniem spraw związanych z przyznawaniem nagród i wyróżnień oraz odznaczeń;
  8. prowadzeniem spraw związanych z odpowiedzialnością służbową i dyscyplinarną pracowników;
  9. prowadzeniem i załatwianiem innych spraw pracowniczych wynikających z Kodeksu pracy oraz zapewnieniem realizacji wyżej wskazanych przepisów;
  10. przygotowywanie projektów regulaminu pracy oraz projektów zmian tego regulaminu;
  11. przygotowywanie regulaminów wynagradzania oraz premiowania z uwzględnieniem obowiązujących przepisów;
  12. koordynowanie realizacji zadań Ośrodka Doradztwa w zakresie obowiązków pracodawcy wynikających z przepisów Kodeksu pracy, w tym w zakresie bhp i ochrony p.poż. oraz
    z przepisów szczególnych;
  13. prowadzeniem rejestru delegacji służbowych;
  14. prowadzeniem centralnego rejestru umów dotyczących wynagrodzeń bezosobowych;
  • nadzór nad prowadzeniem centralnej ewidencji oraz zbioru umów w sprawie projektów i programów realizowanych przez Ośrodek Doradztwa;
  • współpraca z powiatowymi urzędami pracy w zakresie realizacji programów dotyczących aktywizacji zawodowej pod kątem potrzeb Ośrodka Doradztwa;
  • współpraca z uczelniami i szkołami w zakresie praktyk studenckich i uczniowskich;
  • nadzór nad osobami odbywającymi staże i praktyki w Ośrodku Doradztwa;
  • opiniowanie w zakresie merytorycznym Działu projektów aktów prawnych;
  • nadzór nad osobami odbywającymi staże i praktyki w Ośrodku Doradztwa;

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej czteroletni, udokumentowany staż pracy,
  • praktyczna znajomość aktualnych przepisów prawa pracy,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagania pożądane:

  • dokładność, odpowiedzialność, pracowitość,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV
  2. list motywacyjny podpisany przez kandydata,
  3. kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata,
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych podpisana przez kandydata,
  5. kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki formalne, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawioną takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji. Zawiadomienia kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru mogą być   dokonywane z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznej.

Dokumenty należy składać w terminie do 16 kwietnia 2025 r.  (liczy się data wpływu do OODR).

Listownie
pod adresem:
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Główna 1, 49-330 Łosiów
z dopiskiem: OODR/DK/07/2025

Osobiście:
w sekretariacie OODR
ul. Główna 1, 49-330 Łosiów
(sekretariat czynny w godz.: 7.00- 15.00)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dokumenty dotyczące naboru: OODR/DK/07/2025”

Pocztą elektroniczną:
kadry@oodr.pl
z dopiskiem OODR/DK/07/2025

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne przekazane przez kandydatów do pracy do OODR w procesie naboru, będą niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub niezwłocznie po zamknięciu naboru bez wyboru kandydata. OODR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Komplet dokumentów prosimy przesłać do dnia 16/04/2025 na adres e-mail: kadry@oodr.pl


Pliki do pobrania:
Obowiązek informacyjny Kwestionariusz pracownika Zgoda - dane osobowe Zasady naboru pracowników
Dodano: przez Jolanta Kopij
Opis:

Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Kierownik

Dziale Metodyki Doradztwa, Szkoleń i Wydawnictw

Stanowisko pracy: Kierownik
miejsce pracy: Łosiów, ul. Główna 1

Liczba poszukiwanych kandydatów / wymiar etatu: 1 etat /1 osoba  w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Oferujemy:

 możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Zakres obowiązków:

  • sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem i realizacją rocznych planów pracy powiatowych zespołów doradztwa rolniczego;
  • nadzór nad tworzeniem, koordynowaniem wdrażaniem i oceną realizacji rocznego programu działania Ośrodka Doradztwa;
  • prowadzenie kontroli realizacji zadań doradczych działów i powiatowych zespołów doradztwa rolniczego;
  • nadzór nad opracowywaniem półrocznych i rocznych sprawozdań ze zrealizowanych zadań z uwzględnieniem efektów rzeczowych oraz sprawozdań z wykonania wartości miernika w układzie zadaniowym;
  • sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją zadań specjalistów doradztwa rolniczego;
  • nadzór nad programowaniem, koordynacją i oceną prowadzonych szkoleń w terenie;
  • gromadzenie i przygotowywanie informacji o działalności Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego;
  • nadzór nad programowaniem, organizowaniem i koordynowaniem doskonalenia zawodowego specjalistów doradztwa rolniczego;
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych ludności rolniczej;
  • nadzór nad programowaniem i wdrażaniem rozwiązań organizacyjnych związanych z rozwojem doradztwa rolniczego;
  • nadzór nad prowadzeniem dla rolników i handlowców szkoleń kwalifikacyjnych z zakresu:
  1. obrotu i stosowania środków ochrony roślin,
  2. atestacji opryskiwaczy,
  3. bezpieczeństwa i higieny pracy,
  4. integrowanej produkcji rolniczej;
  • ustalanie i nadzór nad stosowaniem cennika usług wykonywanych odpłatnie przez Ośrodek na podstawie ustawy o jednostkach doradztwa rolniczego;
  • współpraca z Ministerstwem Edukacji Narodowej, Kuratorium Oświaty w Opolu, Szkołami i jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie programowania i wdrażania zmian w systemie oświaty, służących realizacji strategii rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. współpraca z instytucjonalnymi partnerami krajowymi i zagranicznymi w zakresie działalności doradczej i kształcenia ustawicznego pracowników doradztwa rolniczego, rolników i mieszkańców obszarów wiejskich;
  • współpraca z organami samorządu terytorialnego, samorządem zawodowym rolników, organizacjami branżowymi i związkami rolników, stowarzyszeniami oraz innymi organizacjami pozarządowymi działającymi w branży rolniczej w zakresie problematyki pracy doradczej i szkoleń;
  • realizowanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi w Ośrodku Doradztwa procedurami;
  • współpraca w zakresie tworzenia i funkcjonowania Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (KSOW) na poziomie województwa;
  • poszukiwanie i aplikowanie o środki finansowe pochodzące z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych;
  • nadzór nad zespołem Redakcji Wydawnictw:
  • nadzór nad przygotowywaniem artykułów do czasopisma Kurier Rolniczy oraz informacji z zakresu działania Działu na strony internetowe Ośrodka Doradztwa;
  • opiniowanie w zakresie merytorycznym Działu projektów aktów prawnych;
  • prowadzenie, koordynacja oraz nadzór nad przedsięwzięciami informacyjno-promocyjnymi Ośrodka Doradztwa,
  • nadzór nad prowadzeniem kalendarium wydarzeń Ośrodka na stronie internetowej.
  • koordynacja współpracy z drukarniami w zakresie druku i dostawy oraz prawidłowości zlecanych przez Ośrodek Doradztwa usług wydawniczych;
  • prowadzenie magazynu wydawnictw, rozprowadzanie wydawnictw własnych i pozyskiwanych z instytucji naukowych, uczelni i innych ośrodków omawiających aktualne problemy i tematy rolnicze;
  • pozyskiwanie i prowadzenie dokumentacji reklamodawców publikowanych na powierzchniach i nośnikach elektronicznych Ośrodka Doradztwa.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej czteroletni staż pracy, w tym 2 lata na stanowisku co najmniej starszego specjalisty lub starszego doradcy
  • znajomość obsługi komputera  (MS Office),
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagania pożądane:

  • dokładność, odpowiedzialność, pracowitość,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV
  2. list motywacyjny podpisany przez kandydata,
  3. kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata,
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych podpisana przez kandydata,
  5. kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki formalne, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawioną takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji. Zawiadomienia kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru mogą być   dokonywane z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznej.

Dokumenty należy składać w terminie do 16 kwietnia 2025 r.  (liczy się data wpływu do OODR).

Listownie
pod adresem:
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Główna 1, 49-330 Łosiów
z dopiskiem: OODR/DZM/06/2025

Osobiście:
w sekretariacie OODR
ul. Główna 1, 49-330 Łosiów
(sekretariat czynny w godz.: 7.00- 15.00)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dokumenty dotyczące naboru: OODR/DZM/06/2025”

Pocztą elektroniczną:
kadry@oodr.pl
z dopiskiem OODR/DZM/06/2025

Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne przekazane przez kandydatów do pracy do OODR w procesie naboru, będą niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub niezwłocznie po zamknięciu naboru bez wyboru kandydata. OODR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.

Komplet dokumentów prosimy przesłać do dnia 16/04/2025 na adres e-mail: kadry@oodr.pl


Pliki do pobrania:
Obowiązek informacyjny Kwestionariusz pracownika Zgoda - dane osobowe Zasady naboru pracowników
Dodano: przez Jolanta Kopij

Zakończone Rekrutacje