Opis:

Zakres obowiązków:

  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów Prawa zamówień publicznych i umiejętność ich zastosowania głównie od strony Zamawiającego,
  • przeprowadzanie postępowań z zakresu Ustawy Prawo zamówień publicznych w tym organizacja całości procedur związanych z wyłonieniem Wykonawcy z zakresu dostaw, usług i robót budowlanych,
  • nadzór i aktualizacja przepisów wewnętrznych, planowanie zamówień publicznych, prowadzenie rejestru postępowań, sporządzanie obowiązującej prawem sprawozdawczości,
  • współpraca z pracownikami Ośrodka w zakresie realizacji postępowań, wewnętrzne uzgodnienia z Radcą Prawnym Ośrodka.

Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu procedur zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
  • znajomość aktualnych przepisów Prawa zamówień publicznych,
  • znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. CV
  2. list motywacyjny
  3. kwestionariusz osobowy
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Komplet dokumentów prosimy przesłać do dnia 07/04/2023 na adres e-mail: kadry@oodr.pl


Pliki do pobrania:
Obowiązek informacyjny Kwestionariusz pracownika Zgoda - dane osobowe
Dodano: 23 marca, 2023 przez Jolanta Kopij
wybrano kandydata

Rejestr zmian

  • Zmodyfikował: Jolanta Kopij dnia 2023.04.26 08:32:38
  • Opublikował: Jolanta Kopij dnia 2023.03.23 10:58:49
  • Autor informacji: Jolanta Kopij