Opis:
Zakres obowiązków:
- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów Prawa zamówień publicznych i umiejętność ich zastosowania głównie od strony Zamawiającego,
- przeprowadzanie postępowań z zakresu Ustawy Prawo zamówień publicznych w tym organizacja całości procedur związanych z wyłonieniem Wykonawcy z zakresu dostaw, usług i robót budowlanych,
- nadzór i aktualizacja przepisów wewnętrznych, planowanie zamówień publicznych, prowadzenie rejestru postępowań, sporządzanie obowiązującej prawem sprawozdawczości,
- współpraca z pracownikami Ośrodka w zakresie realizacji postępowań, wewnętrzne uzgodnienia z Radcą Prawnym Ośrodka.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe,
- minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu procedur zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
- znajomość aktualnych przepisów Prawa zamówień publicznych,
- znajomość obsługi komputera,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Komplet dokumentów prosimy przesłać do dnia 17/06/2024 na adres e-mail: kadry@oodr.pl
Pliki do pobrania:
Obowiązek informacyjny Kwestionariusz pracownika Zgoda - dane osobowe
Dodano: 29 maja, 2024 przez Jolanta Kopij
nie wybrano kandydata