Opis:
Zakres obowiązków:
- prowadzenie sekretariatu;
- realizacja zadań, m. in.: prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń, prowadzenie rejestru i załatwianie spraw w zakresie udzielania pełnomocnictw procesowych do reprezentowania Ośrodka, prowadzenie rejestru i załatwianie spraw w zakresie upoważnień udzielanych przez Dyrektora Ośrodka pracownikom Ośrodka Doradztwa, prowadzenie bieżących spraw na zlecenie Dyrektora Ośrodka;
- przestrzeganie przepisów Instrukcji kancelaryjnej, w tym wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie EZD;
- prowadzenie centralnej ewidencji oraz zbioru umów w sprawie projektów i programów realizowanych przez Ośrodek Doradztwa,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli zewnętrznej;
- prowadzenie i obsługa punktu kancelaryjnego (pełnienie zastępstwa).
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie średnie
- znajomość obsługi komputera
- dobra organizacja pracy
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Komplet dokumentów prosimy przesłać do dnia 27/10/2023 na adres e-mail: kadry@oodr.pl
Pliki do pobrania:
Obowiązek informacyjny Kwestionariusz pracownika Zgoda - dane osobowe
Dodano: 17 października, 2023 przez Jolanta Kopij