Opis:

Zakres obowiązków:

  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów Prawa zamówień publicznych i umiejętność ich zastosowania głównie od strony Zamawiającego,
  • przeprowadzanie postępowań z zakresu Ustawy Prawo zamówień publicznych w tym organizacja całości procedur związanych z wyłonieniem Wykonawcy z zakresu dostaw, usług i robót budowlanych,
  • nadzór i aktualizacja przepisów wewnętrznych, planowanie zamówień publicznych, prowadzenie rejestru postępowań, sporządzanie obowiązującej prawem sprawozdawczości,
  • współpraca z pracownikami Ośrodka w zakresie realizacji postępowań, wewnętrzne uzgodnienia z Radcą Prawnym Ośrodka.

Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum dwa lata doświadczenia w prowadzeniu procedur zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
  • znajomość aktualnych przepisów Prawa zamówień publicznych,
  • znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. CV
  2. list motywacyjny
  3. kwestionariusz osobowy
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Komplet dokumentów prosimy przesłać do dnia 22/11/2024 na adres e-mail: kadry@oodr.pl


Pliki do pobrania:
Obowiązek informacyjny Kwestionariusz pracownika Zgoda - dane osobowe
Dodano: 5 listopada, 2024 przez Jolanta Kopij

Rejestr zmian

  • Opublikował: Jolanta Kopij dnia 2024.11.05 11:27:12
  • Autor informacji: Jolanta Kopij